Dva poduzetnika kao fizičke osobe zatražili su brisanje linkova iz Google Search rezultata koji su vodili na stranice TV emisije u kojoj su prikazane negativne i netočne informacije o njihovom poslovanju.
 
Sud je zatražio da se informacije na linku koji vodi na TV emisiju isprave, ali je odbio zahtjev poduzetnika za brisanjem linka na TV emisiju.
 
Tada su poduzetnici podnijeli zahtjev Googleu za brisanjem linkova iz Google Search rezultata koji vode na predmetnu TV emisiju i Google ih je glatko odbio.
 
Nakon tih pokušaja slučaj je završio na nizozemskom sudu.
 
Google je argumentirao svoje odbijanje nepostojanjem uvjeta iz članaka 17. i 21. GDPR-a, naglasivši da su informacije koje se nalaze na oglašenim linkovima važne u smislu upozoranja javnosti i poduzetnicima i da su predmetom vrlo važnih javnih diskusija u kojima su predmet poduzetnici kao fizičke osobe i kao javne osobe.
 
Štoviše, Google se branio tvrdnjom da bi uklanjanje takvih linkova iz Google Search rezultata sprječavalo javnost u upoznavanju s relevantnim informacijama i proizvelo nerazmjeran učinak za različite zainteresirane strane.
 
Uz sve to, pozvali su se i na Google uvjete poslovanja i presudu Europskog suda u slučaju Google Spain SL and Google Inc. i Mario Costeja González iz 2014.
 
U konačnici je nizozemski sud presudio u korist Googlea odbivši zahtjev poduzetnika za brisanje pojedinih "loših" linkova temeljem slijedećih zaključaka:
 
- linkovi vode na informacije koje se tiču poslovanja tvrtki a manje se odnose na privatne živote poduzetnika kao fizičkih osoba
 
- javnost je pokazala značajan interes u javnim diskusijama na temu poslovanja poduzetnika i informacija TV kuće
 
- javni interes je u ovom slučaju nadjačava privatne interese poduzetnika kao fizičkih osoba te se time odbija zahtjev za brisanje linkova u okviru prava na "zaborav" iz članka 17. GDPR-a
 
 
Sve o slučaju:
 
https://gdprhub.eu/index.php?title=Rb._Noord-Nederland_-_C/18/194754_/_HA_RK_19-64_and_C/18/197707_/_HA_RK_20-22&mtc=today