Nije ovo prvi slučaj prijevare, odnosno, nezakonitog korištenja osobnih podataka u telekom svijetu.

I naravno da su uvijek u pitanju najskuplji tarifni paketi i najskuplji mobilni uređaji.

Sve se može uredno i na vrijeme spriječiti kada bi se identifikacija korisnika izvršila kako to i treba, uvidom u osobnu iskaznicu i provjerom da li je ista još uvijek važeća te da li osobni podaci zajedno s fotografijom odgovaraju istini - samom podnositelju zahtjeva.

Nije prvi puta da se dogodi da ovaj propust učine podugovaratelji - razne franšize ili trgovine koje sklapaju pretplatničke ugovore s telekom operatorom, jer njima je najvažnije sklopiti ugovor koji donosi i određenu naknadu. Gdje je ključ primjene GDPR-a?

Osim što su svi poslovni subjekti obvezni poduzeti sve prikladne organizacijsko-tehničke mjere u zaštiti osobnih podataka pojedinaca, telekom operator je dužan učiniti barem dvije stvari: - sklopiti ugovor s tvrtkama za prodaju usluga, kao izvršiteljima obrada, samo ukoliko mu iste mogu dokazati usklađenost s GDPR obvezama - redovito provjeravati i vršiti nadzore postupanja svog izvršitelja obrade.

 

Ovaj članak sve opisuje:

https://www.slobodnadalmacija.hr/dalmacija/split/clanak/id/615223/splicanka-vec-pola-godine-vodi-bitku-s-teleoperaterom-zbog-krae-identiteta-to-je-svenbspskupa-poprilicno-apsurdno-pa-i-policija-je-utvrdila-sve-detalje-slucaja