Ako se dostava ne može obaviti na drugi propisani odnosno prikladni način sukladno propisima radnog i parničnog prava, a dostava putem oglasne ploče poslodavca je propisana kolektivnim ugovorom, sporazumom sklopljenim između radničkog vijeća i poslodavca ili pravilnikom o radu s aspekta zaštite osobnih podataka potrebno je dodatno voditi računa o načelima iz članka 5. Opće uredbe o zaštiti podataka, posebnice o načelu „smanjenja količine podataka“ koji određuje da osobni podaci moraju biti primjereni, relevantni i ograničeni na ono što je nužno u odnosu na svrhe u koje se obrađuju.
 
To bi značilo da se prilikom dostave odluke putem oglasne ploče poslodavca vodi računa o nužnom setu podataka (primjerice, ime i prezime radnika, izreka odluke i drugi nužni podaci iz obrazloženja) koji se objavljuje na supra navedeni način.
 
S tim u vezi, svaki set podataka koji je nužan da se ispuni predmetna svrha je s aspekta Opće uredbe o zaštiti podataka dopušten.
 
Slijedom navedenog, na ostale podatke voditelj obrade (poslodavac) je dužan primijeniti tehničke i organizacijske mjere zaštite pa je prilikom objave odluke o otkazu na oglasnoj ploči poslodavca potrebno na odgovarajući način anonimizirati podatke koji se ne bi smatrali nužnim setom podataka.
 
Zaključno, u kontekstu navedenog također držimo kako bi sva pismena koja se objave na oglasnoj ploči voditelja obrade, a koja sadrže osobne podatke radnika trebalo ukloniti protekom propisanog roka od objave na oglasnoj ploči, odnosno čim prođe svrha obrade osobnih podataka.
 
Dio je to stajališta AZOP-a objavljenog na stranici:
 
https://azop.hr/zastita-osobnih-podataka-zaposlenika/