I pri tom nas aplikacija, web stranica, tvrtka, ustanova ili drugi voditelj obrade ne smije uvjetovati da im moramo objasniti zašto želimo povući privolu.
 
47.000 EUR kazne dobila je marketinška agencija u Poljskoj koja je pokušala zadržati osobne podatke pojedinaca i izbjeći njihovo brisanje na način da je obstruktivnom metodom pokušala odvratiti pojedince od svojih zahtjeva tražeći ih da pojasne zašto žele povući svoje privole.
 
Poljski je sud oštro reagirao strogo se držeći jedne od temeljnih postavki privole - da se mora moći povuči na jednako jednostavan način kako se i dala.
 
To znači da, ako pojedinac da svoju privolu običnim klikom na web stranici, tu istu privolu mora moći povući istim takvim klikom na istoj web stranici. Pri tom da se ne smije prisiljavati da mora dolaziti fizički na lokaciju voditelja obrade s od javnog bilježnika ovjerenim izjavama i biljezima ;-)
 
Više o poljskom slučaju:
 
https://gdprhub.eu/index.php?title=WSA_Warsaw_-_II_SA/Wa_2378/20&mtc=today
 
https://edpb.europa.eu/news/national-news/2019/polish-dpa-withdrawal-consent-shall-not-be-impeded_en