Ovo je citirana rečenica koju smo već nekoliko puta imali prilike čuti.

S obzirom da se radi o postavljenom pitanju, svaki put se nađemo u neugodnoj situaciji poduže šutnje, jer zaista nemamo odgovor.

Nikada, ali zaista se nikada cijena ne smije kreirati napamet.

Prvo želimo znati čime se bavite, da provjerimo koliko iskustava imamo u vašoj industriji.

Tada postavljamo niz pitanja i šaljemo vam upitnik s konkretnih 20-tak pitanja.

Odgovori nam služe ne samo za učenje o vašem poslovnom modelu i poslovnim ciljevima radi procjene što vam zaista treba i kako ne narušiti vašu poslovnu strategiju.

Tek tada kreće izrada ponude koja obuhvaća samo i isključivo ono što vašoj organizaciji treba, strogo prilagođeno i iza čega stojimo.

Evo primjera:

vrhunska tvrtka, vodeći pružatelj usluga u jednom segmentu zdravstvenih usluga, traži našu ponudu.

Kažu da su već prikupili dosta ponuda i sve je preskupo.

Mi analiziramo odgovore prema našem upitniku.

Upozoravamo ih da ćemo morati raditi i postupak Procjene učinka na zaštitu podataka za određene obrade (DPIA) što značajno utječe na cijenu.

Oni nam kažu da im nitko od prethodnih ponuđača to nije spominjao ni nudio, već samo pitaju za cijenu.

Ta vrhunska tvrtka je obveznik provođenja DPIA, ali unatoč tome žele odabrati najjeftiniju ponudu bez DPIA, ne uvažavajući ono što im stvarno treba i što im je obveza.

Hoće li im najjeftinije rješenje postati i najskuplje? Jesu li svjesni toga?