Građanin se potužio nadzornom tijelu da web stranica konzultantske tvrtke u području zaštite osobnih podataka koristi logo nadzornog tijela na način da time konzultantska tvrtka želi prikazati kako je "ovjerena" od strane nadzornog tijela.
 
Građanin se također pobunio oko funkcionalnosti kontakt forme na web stranici konzultantske tvrtke.
 
Španjolsko nadzorno tijelo pokrenulo je nadzor radi utvrđivanja koji se GDPR profesionalci "kite" njihovim logom.
 
Naravno, kako je područje zavaravajućeg oglašavanja izvan ovlasti nadzornog tijela u području zaštite osobnih podataka, nisu mogli donijeti primjerene mjere.
 
Ali su konzultante kaznili s 5.000 EUR zbog nepoštivanja obveza transparentnosti na web stranici i nedovoljne informiranosti posjetitelja web stranice o načinima obrade njihovih osobnih podataka u skladu s člankom 13. GDPR-a.
 
Više o španjolskom slučaju:
 
https://gdprhub.eu/index.php?title=AEPD_-_PS/00062/2020&mtc=today
 
 
Mi ćemo samo dodati da je javna objava ovog slučaja najveća kazna GDPR konzultantima i nenadoknadiv gubitak reputacije.
 
S AZOP-om kao nadzornim tijelom treba itekako surađivati, ali se ne smije koristiti imenom i logotipom AZOP-a u svrhe vlastite promocije ili zavaravanja potencijalnih i sadašnjih klijenata.