Reći ćemo da je super simbolična, ali kada saznamo zbog čega je izrečena reći ćemo da si kažnjena tvrtka nije smjela dozvoliti ni takvu kaznu.
 
Fizička osoba je redovito primala newsletter kažnjene tvrtke i zatražila je u određenom trenutku promjenu email adrese u mailling listi na novu email adresu na koju bi dalje primala željene newslettere.
 
Očito je toj fizičkoj osobi stalo do daljnjeg primanja newslettera.
 
No, tvrtka koja šalje newslettere nije izvršila promjenu email adrese primatelja, odnosno, nije postupila prema njegovom zahtjevu vlastitom pogreškom u internim procedurama i sustavima.
 
Pravo na promjenu ili ispravak vlastitih osobnih podataka je pravo besplatno svakog od nas. Imamo pravo pozivajući se na članak 16. GDPR-a zatražiti od voditelja obrade ispravak naših osobnih podataka ili nadopunu nepotpunih osobnih podataka i to bez nepotrebnog odgađanja.
 
Na taj način i sam voditelj obrade osigurava ispunjenje načela točnosti prikupljenih osobnih podataka kao obveze iz članka 5. GDPR-a.
 
Win-Win situacija, zar ne?
 
Iz tog razloga nam nije jasno zašto si je tvrtka s početka ovog posta uopće dozvolila nepostupanje po zahtjevu fizičke osobe i dovela se u obvezu plaćanja penala.
 
Više o mađarskom slučaju s 28 EUR kazne:
 
https://gdprhub.eu/index.php?title=NAIH_-_NAIH/2020/3479&mtc=today